Zakenvloer na Zwolle en Emmen nu ook in Groningen | Expovisie

Zakenvloer na Zwolle en Emmen nu ook in Groningen

Zakenvloer, het zakelijke evenement uit de koker van Annet van Limburg en Arjan Biel gaat uitbreiden. Na succesvolle edities in Zwolle en Emmen krijgt ook Groningen zijn eigen Zakenvloer. Van Limburg: "Zakenvloer is letterlijk 'de vloer op om zaken met elkaar te doen'. Vloerhouders krijgen geen stand om zich achter te verschuilen, maar een eigen stukje beursvloer om actief over heen te lopen en in contact te komen met andere vloerhouders en bezoekers."In samenwerking met Niquell Organisatiebureau vindt op donderdag 7 juni  de eerste Groningse editie van Zakenvloer plaats, in de foyers van Martini Plaza. Er is ruimte voor zo'n honderd vloerhouders. Het evenement zal naast de vele netwerkmogelijkheden ook inspelen op de laatste ontwikkelingen op het gebied van Social Media. Ook zal de Zakenvloer Social Media Award worden uitgereikt. De Award is een ode aan ondernemers die op innovatieve en strategische wijze het gebruik van Social Media inzetten. 

Om de uitbreiding te faciliteren is ook de website van zakenvloer vernieuwd. "Via één account is het reserveren van een vloerpositie of kaarten mogelijk voor alle edities", aldus Annet van Limburg. "Een mooie ontwikkeling die hoort bij de groei. We hebben nog veel ambities in andere regio’s in Nederland. Voor Groningen is het nu al mogelijk om online een vloerkleed te reserveren, dit kan via www.zakenvloer050.nl."

Bij Zakenvloer krijgen 'vloerhouders' geen stand om zich achter te verschuilen, maar een eigen stukje beursvloer om actief over heen te lopen en in contact te komen met andere vloerhouders en bezoekers. Van Limburg: "Iedere vloerhouder krijgt een gepersonaliseerd vloerkleed met daarop het bedrijfslogo, passende uitspraak of een verhelderende productfoto. Verder krijgt men een 'festival chair' om tijdens een gesprek op te kunnen zitten. Bij Zakenvloer staan persoonlijke kracht en authenticiteit van de ondernemer centraal, niet de grootte van de stand of de commerciële inslag van het bedrijf. Iedere onderneming start dus met hetzelfde uitgangspunt; het stukje vloer. Daardoor kan iedere ondernemer aan het evenement mee doen."

Vloerhouders kunnen via de website zelf hun plek uitkiezen op de virtuele vloer en al afspraken maken met andere vloerhouders. Van Limburg: "Tijdens het evenement kunnen er contactverzoeken, aanbevelingen en tips live de zaal in worden gezonden via twitter en grote beeldschermen. Alle ontmoetingsmogelijkheden worden zo optimaal benut."