Winnaars ''Best Promotional Products of the Year'' | Expovisie

Winnaars ”Best Promotional Products of the Year”

De Brand Charger, de Digitz EZmouse en de Solarboom. Dit zijn slechts enkele winnaars van de jaarlijkse verkiezing ”Best Promotional Products of the Year”, die traditiegetrouw op de tweede dag van de vakbeurs Promz Event worden uitgereikt. Dit jaar was dat op woensdag 30 maart in Jaarbeurs Utrecht.Op PromZ Event 2011 werden ook de beste leveranciers van het jaar bekend gemaakt. Compacon kreeg voor het derde achtereenvolgende jaar de eretitel van beste leverancier van premiums en relatiegeschenken en mag zich daarom Promotional Company of the Year 2011 noemen. De prijs werd dit jaar voor de negende keer uitgereikt.

Bij de inzendingen voor premium en relatiegeschenk van het jaar waren er opvallend veel ‘groene’ producten, helemaal in overeenstemming met de MVO-trend. De Publieksprijs voor het Beste Premium van 2011 was voor de Solarboom van InterImage. Met dit compleet ‘groene’ product kunnen – zonder batterijen –allerlei elektronische apparaten worden opgeladen.

De Publieksprijs voor het Beste Relatiegeschenk van 2011 ging naar de Digitz EZmouse van Douglas John Enterprise. Dit is de eerste, gepatenteerde, draadloze computermuis die geen gebruik maakt van batterijen. Ook tijdens het opladen kan de ‘supermuis’ worden gebruikt. De bezoekers van PromZ Event stemmen op hun favoriete product en vormen daarmee de publieksjury. De Digitz EZmouse werd ook door de vakjury uitgeroepen tot PromZ Promotional Product of the Year 2011 in de categorie Relatiegeschenken

De vakjury benoemde de Brand Charger van Spotz Global Sourcing tot de winnaar van de PromZ Promotional Product of the Year 2011 in de categorie Premiums. Een vernieuwd, zeer functioneel promotioneel product. De Brand Charger laadt via de sigarettenaansteker in de auto mobiele apparaten op waarbij de led-verlichting het merk of logo van de gever duidelijk zichtbaar maakt. Uit het juryrapport: "Met de PreCharger kan men wegwerpbatterijen opladen. Goed voor het milieu, en dat past helemaal in deze tijd. Naar verluidt schijnt de leverancier behoorlijk tegengewerkt te worden door de batterijenfabrikanten!"

De vakjury bestond uit John Swaab (directeur Het Portaal Uitgevers), Philip Lasance (sales manager Het Portaal Uitgevers), promotiespecialist Ed van Eunen, Martin de Winter (Holra Below the Line) en Karin Schaper (hoofdredacteur PromZ Magazine).

Op de foto: James Ung en Wessel Verhoeff van Spotz Global Sourcing, winnaars van de PromZ Promotional Product of the Year 2011 in de categorie Premiums.

www.promzevent.nl