Wendela de Goederen BoxerinBlue

Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodemerk BoxerinBlue, neemt deel aan Masters of LXRY 2017

Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.

U staat deze week op de beurs Masters of LXRY 2017 met  BoxerinBlue Swim & Resortwear (BIB). Waarom gekozen voor deelname aan deze beurs?

‘Met mijn high-end badmodemerk richt ik mij mede op de doelgroep die deze beurs bezoekt. Vrouwen die er goed uitzien, veel met watersport bezig zijn zoals zeilen en graag reizen. Vorig jaar kwam hier bijvoorbeeld een mooie samenwerking tot stand met de IbizaRegatta. Mijn bondgirl bikini werd zo de bikini van de zeilsters die meededen.’

Hoe belangrijk is deze beurs voor u binnen de totale marketingstrategie?

‘Voor exposure, PR en netwerken een heel belangrijk onderdeel. Het levert ook weer goede stories op en photos/content voor de social media.’

Wat zijn de speerpunten voor deze beursdeelname? Wat is dus de belangrijkste boodschap die u wilt overbrengen?

‘Dat je wireless badmode heel comfortabel kan dragen; met het tonen van je natuurlijke schoonheid vinden juist veel vrouwen van uiteenlopende leeftijden hun kracht terug. Door exclusieve, stoere wikkeltops en mooie italiaanse stof, komt een grote diversiteit aan vrouweljke vormen weer tot zijn (haar) recht.’

Hoe zien we dat terug in het beursconcept? (uitnodigingen, standbouw, visuals, giveaways, standpersoneel….)

‘Op de stand zie je 2 meter hoge photoframes van de signatuur bikini en badpak. – levensecht bijna! Ook toon ik de nieuwe kleuren en combinaties voor 2017, naast de vaste collectie. Op zondagmiddag loopt BoxerinBlue mee op de catwalk met een aantal andere merken. Met de Happy Holidays promotie biedt ik bezoekers van mijn stand, een korting aan bij een bestelling in mijn webshop www.boxerinblue.com.’

Wat zijn uw verwachtingen/targets voor deze beurs?

‘Veel exposure, mogelijke nieuwe samenwerkingen, het merk zoveel mogelijk onder de aandacht brengen van zowel directe klanten als potentiële nieuwe verkooppunten, ook internationaal.’