Webcare RAI Amsterdam naar Goud Uberconnected | Expovisie
RAI Amsterdam

Webcare RAI Amsterdam naar Goud Uberconnected

Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.

Webcare-activiteiten

De start van de door Goud Uberconnected verzorgde webcare-activiteiten is in februari 2018 begonnen met de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Voor circa 13 beurstitels zal Goud Uberconnected de webcare verzorgen. Gedurende zeven dagen per week en van acht uur ’s morgens tot tien uur ’s avonds worden de reacties op de beurzen via speciaal voor de RAI aangestelde social media agents van Goud Uberconnected gemonitord. Naast deze 13 specifieke beurzen verzorgt Goud Uberconnected ook de monitoring voor het algemene RAI-account, waar 500 events op jaarbasis onder vallen.

Always on

“RAI Amsterdam is always on. Dus zochten we een partij, die ons kan ondersteunen op het gebied van year-round webcare. We streven ernaar 365 dagen per jaar relevant te zijn voor onze bezoekers en willen daarom ook continue voor hem of haar klaar staan. Ons oog viel op Goud Uberconnected naar aanleiding van de prettige samenwerking voor eerdere, losse campagnes. Hun creativiteit, jarenlange specialistische ervaring en vlotte communicatie maakten dat we dit belangrijke traject met het volste vertrouwen bij Goud Uberconnected hebben neergelegd.” Aldus Eline Deijs, Directeur Marketing & Digital van RAI Amsterdam.