Verruiming voor Kiosk | Expovisie

Verruiming voor Kiosk

De tweejaarlijkse vakbeurs Kiosk wil voortaan naast de dagbladhandelaar ook andere uitbaters uit het ‘grijze’ kanaal aanspreken.

De tweejaarlijkse vakbeurs Kiosk wil voortaan naast de dagbladhandelaar ook andere uitbaters uit het ‘grijze’ kanaal aanspreken. Nachtwinkels en benzinestations pakken steeds vaker met typische dagbladproducten uit, terwijl anderzijds ook het aanbod in dagbladhandels aangevuld wordt met artikelen die niks te maken hebben met kranten of tijdschriften. Zo onder meer dranken en voedingsmiddelen van het food on the move type. De verschuivingen zorgen er voor dat de editie 2007 van Kiosk bijzonder druk belooft te worden. Met 65 exposanten en 3.550 netto oppervlakte is de beurs zo goed als vol. Er worden op 1, 3 en 4 november aanstaande meer dan 5.000 vakbezoekers verwacht.

Info op www.kioskforum.be.