Venuez Hospitality & Style Event | Expovisie

Venuez Hospitality & Style Event

De innovatieve horecabeurs VENUEZ Hospitality & Style Event was met 4000 bezoekers vorige week een groot succes. De spectaculaire niet te missen entree bracht de bezoeker direct in andere sferen. Via de spiegelruimte werd men onder begeleiding van psychedelische beelden en fluistering meegenomen in de wereld van verwondering. De gang leidde naar de centraal gelegen Wonderbar, waar charmante dames geheel in stijl de gasten welkom heetten op hèt horeca-event van het jaar.

De innovatieve horecabeurs VENUEZ Hospitality & Style Event was met 4000 bezoekers vorige week een groot succes.

De spectaculaire niet te missen entree bracht de bezoeker direct in andere sferen. Via de spiegelruimte werd men onder begeleiding van psychedelische beelden en fluistering meegenomen in de wereld van verwondering. De gang leidde naar de centraal gelegen Wonderbar, waar charmante dames geheel in stijl de gasten welkom heetten op hèt horeca-event van het jaar.

Bezoekers op zoek naar inspiratie op het gebied van interieur, design en materiaal konden hun hart op halen in het Design Avontuur Park. Hier presenteerden designers, ontwerpers en interieurbouwers zich zelf in een futuristisch park. Meer design was te vinden bij de tegenoverstaande Satelliet Design Challenge waar winnares Desiree Kerklaan haar eerste horeca-ontwerp ‘Look’ tot uitvoering bracht en DEP zette de bloemetjes buiten met een stand die stimuleerde om meer te willen weten.

Heineken lanceerde de nieuwste versie van het aluminium flesje voor de horeca: de I-CONE ontworpen door de Franse Ora-Ïto. Maxxium introduceerde de nieuwste variant van Absolut Vodka: Absolut Pears. A Brand New Day bracht Courvoisier in een nieuwe, handzame fles onder de aandacht. Henkell presenteerde Yello Prosecco in kleine aluminium flesjes. 2Food introduceerde de nieuwste frisdranken: MySmoothie en Feel Good Drinks.

Naast de uitgebreide selectie op het gebied van spirits, wijnen en sappen, was kwaliteitskoffie sterk vertegenwoordigd. De Illy stand was ruim bezet met volleerde baristi, in het Piazza D’oro Theater konden de bezoekers terecht voor barista, latte art en coffee & spirits demonstraties. En de Italiaanse barista van Filicori Zecchini, het recent geïntroduceerde espressomerk op de Nederlandse markt, stonden volop in de belangstelling.
Het gastsprekerprogramma ‘Talks & Trends’ bood een bron van informatie en aspiratie. Straat-o-loog Pim van den Berg beet de spits af en nam de gasten aan de hand van unieke fotografie mee op een reis in de wereld van trends en invloeden. Het rookdebat, met ondermeer met Paul Hermanides, trok veel aandacht. Het duurzame debat zorgde voor verantwoorde input uit diverse invalshoeken waaronder ondernemer Aryan Tieleman van de toekomstige danceclub Watt. De afsluiter ‘Vijf jaar Talks & Trends’ zorgde voor interessante gespreksstof en trok veel bekijks met de top-ondernemers Khalid Oubaha, Casper Reijnders, Ton Poppes, Micheal Levie en Marcel Schlaman.

In de Cocktail Show Bar toonden The Fabulous Shakerboys samen met Andrew Nicholls, Angus Winchester, Julio Bermejo en Domenico Costanzo hun cocktailkunsten en kennis over spirits en technieken. Menig bartender kon niet wachten om zelf achter de bar aan de slag te gaan.

De vijfde editie van de innovatieve horecabeurs, en de eerste keer onder de naam VENUEZ, is met bijna 4000 enthousiaste bezoekers naar eigen zeggen een zeer geslaagd, spraak- en smaakmakend evenement geweest.