Trendz naar België en Scandinavië | Expovisie

Trendz naar België en Scandinavië

Beursorganisator Easyfairs voegt de vakbeurs Trendz toe aan hun zogeheten global brand portfolio. Voor de korte termijn betekent dit dat de inkoopbeurs de grens over gaat naar Gent (België) en naar Gothenburg (Zweden). De lancering van Trendz als global brand, inclusief nieuwe huisstijl, werd bekend gemaakt op de eerste dag van Trendz najaar. De beurs vindt van 25 tot en met 27 augustus plaats in Evenementenhal Gorinchem.

Kennismaking in België

Jaarlijks komen bijna 25.000 bezoekers op Trendz in Nederland af, verdeeld over een voorjaars- en najaarseditie. De Belgische kennismaking met Trendz vond in januari 2019 plaats, de volgende editie zal in januari 2020 te bezoeken zijn.

De eerste editie van Trendz in Scandinavië zal in het Zweedse Gothenburg zijn. “Daar heeft Easyfairs een gloednieuwe beurshal laten bouwen die sinds dit jaar geopend is. We zijn op dit moment aan het onderzoeken welke datum het meest geschikt is voor deze eerste Scandinavische editie. We beogen deze datum dit najaar bekend te maken”, aldus Mascha de Bruin, Global Brand Manager van Trendz.

Global brand portfolio

Door Trendz toe te voegen aan het global brand portfolio, biedt Easyfairs exposanten vanaf 2020 de kans om ook in andere landen te exposeren en zo een groter en internationaal netwerk/klantenbestand op te zetten. De Bruin: “Bij deze stap om Trendz internationaal op de kaart te zetten, hoort ook een sterke en herkenbare (global brand) huisstijl. Deze huisstijl wordt binnen elk land nauwkeurig en consistent gehanteerd. De nieuwe huisstijl bestaat uit een nieuw logo, nieuwe payoff en zeven herkenbare key-visuals. Voor Trendz Nederland geldt dat deze huisstijl vanaf dit voorjaar wordt doorgevoerd.”