TCD en MarketingDag wordt De Dagen - Expovisie

TCD en MarketingDag wordt De Dagen

De Dagen. Dat is de nieuwe naam van de ”oude” samengevoegde vakbeurzen MarketingDag (NMD) en de TCD voor klantcontact, thuiswinkelen en dialoog marketing. De Dagen worden gehouden op 19 en 20 april in hal 7 van Jaarbeurs Utrecht.Uitgeverij Lenthe Publishers heeft per 31 december 2010 haar marketingtitels verkocht aan uitgeverij BBP in Woerden. Per 1 januari 2011 zijn de portfolio en de organisatie van beide bederijven geïntegreerd tot één bedrijf. Hierdoor zijn de mediamerken MarketingTribune, Twinkle, Telecommerce, SponsorTribune, MarketingFacts, Vakbeurs TCD, Nationale Marketing Dag, Holland Management Review en VIP/Doc in één uitgeverij samengekomen. BBP heeft als logische volgende stap besloten om de vakbeurzen NMD en TCD samen te voegen en de beurs een nieuwe naam en opzet te geven: De Dagen.

 

De Dagen bestaan uit drie onderdelen, elk gekoppeld aan één van de toonaangevende merken op het gebied van klantcontact, marketing en e-commerce: Telecommerce, MarketingTribune en Twinkle: de Klantcontact Dagen, de Marketing Dagen en de E-commerce Dagen. De TCD heeft elf jaar gedraaid en de NMD drie jaar. Volgens de organisatoren wordt de nieuwe vakbeurs "een kennisfestival dat zijn weerga niet kent. Een uitdagende combinatie van interactieve expo’s, speakerslounges, clinics en presentaties maken dat De Dagen allesbehalve de zoveelste vakbeurs is."

www.de-dagen.nl