Swipespot: elegante tablet standaard | Expovisie

Swipespot: elegante tablet standaard

Studio Überdutch heeft onder de naam 'Swipespot' een tabletzuil ontwikkeld. De Swipespot wordt op verschillende manieren toegepast om gebruikers interactief van informatie te voorzien: op beursstands en congressen, in showrooms en winkels of bijvoorbeeld als informatiepunt in de zorg. Hoewel de Swipespot nog maar net op de markt is, maken grote merken als Coca Cola Australia, Philips Denmark en Nespresso Nederland er al gebruik van.Door de opvallende verschijning nodigt de Swipespot uit om door de content op de tablet te browsen. De tabletzuil die staand gebruikt wordt, heeft een hoog designgehalte en is geschikt voor alle verkrijgbare tablets zoals iPad, Samsung Galaxy Tab 10.1, Sony S, et cetera. "De belangrijkste eigenschap is de uitvoering-op-maat", vertelt Bart den Bok van Studio Überdutch. "De tabletzuil wordt geleverd in elke gewenste kleur, voor elk type tablet en met verlicht logo van de klant. Met andere woorden: Swipespot levert enkel unieke producten. Een gecodeerd slot beschermt de tablet tegen diefstal, dankzij het ergonomische ontwerp is het verwisselen van de tablet in enkele seconden gedaan."

Studio Überdutch vertaalt merkidentiteit in PRODUCT en RUIMTE. Den Bok: "Wij werken als ketenregisseur aan creatieve concepten vanuit een MERKperspectief. Ons team bestaat uit product- en interieurontwerpers, onderzoekers en merkdenkers. Naast het eigen team wordt samengewerkt met grafisch ontwerpers, architecten en producerende bedrijven."

Fotografie: Maarten Fleskens