Beurzen

Stand wordt virtueel door Layar-laag

Sawadee, specialist in vakantiereizen, presenteerde zich met een bijzondere hightech stand op de Vakantiebeurs. De corporate standpresentatie was volledig voorzien van een Layar-laag. De fysieke stand kreeg daardoor ook een virtuele dimensie, wat extra communicatie-mogelijkheden bood voor, tijdens én na de beurs.

Maakte je in het beursgangpad een opname met je mobiel van de stand, dan kon je direct kiezen uit 72 reisvideo’s, je reis samenstellen, direct reserveren en veel meer. Dit leverde extra vakantie-aanvragen op, vanuit het gangpad, via een mobiel, zonder dat een gesprek aangeknoopt hoefde te worden.

Natuurlijk werd de beursbezoeker door Sawadee als vanouds op de stand gastvrij ontvangen en via talrijke (video)demonstraties geïnformeerd. Ook kon op de stand direct een reis worden geboekt. De Layar-laag voegde daar een online dimensie aan toe.

Standontwerp, grafische vormgeving en de mobiele applicatie-toepassing is door Unicum Communicatie geheel in eigen huis gerealiseerd.

Het concept is crossmediaal. De beurscampagne wordt doorgezet in andere media, waarbij Sawadee de virtual reality toevoeging ook gebruikt de reguliere advertentie- en print-campagne.De corporate stand zelf is (in delen) op andere beurzen inzetbaar.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief