Slotbericht eerste editie Spotlight | Expovisie
Spotlight voorjaarseditie 2018

Slotbericht eerste editie Spotlight

De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo”n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.

Bezoekredenen

Belangrijke redenen voor de bezoekers om naar het event te gaan waren vooral om bestaande en nieuwe leveranciers te ontmoeten, producten in te kopen, inspiratie op te doen en om nieuwe collecties bekijken.

In het najaar vindt er ook een, waarschijnlijk iets grotere, Spotlight plaats, op 26 en 27 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.