Second Home goed bezocht | Expovisie

Second Home goed bezocht

Second Home International 2007 is goed bezocht en heeft de positie als marktleider van beurzen met aanbod van internationaal onroerend flink onderstreept. Ondanks de stralende weeromstandigheden trok de najaarseditie van Europa”s grootste publieksbeurs in dit groeiende marktsegment 10.010 bezoekers; 4% meer dan in maart dit jaar (9.630). Opvallend is de toename, van 52% naar 60%, van het aantal bezoekers dat gericht op zoek was naar een (tweede) huis. Dat blijkt uit de enquête van beursorganisatie VNU Exhibitions tijdens de beursdagen, van vrijdag 12 t/m zondag 14 oktober.

Second Home International 2007 is goed bezocht en heeft de positie als marktleider van beurzen met aanbod van internationaal onroerend flink onderstreept. Ondanks de stralende weeromstandigheden trok de najaarseditie van Europa”s grootste publieksbeurs in dit groeiende marktsegment 10.010 bezoekers; 4% meer dan in maart dit jaar (9.630). Opvallend is de toename, van 52% naar 60%, van het aantal bezoekers dat gericht op zoek was naar een (tweede) huis. Dat blijkt uit de enquête van beursorganisatie VNU Exhibitions tijdens de beursdagen, van vrijdag 12 t/m zondag 14 oktober.

Second Home International werd breed aangekondigd in de media met redactionele aandacht in o.a. de Telegraaf, de Pers, op BNR Nieuwsradio, in het NOS Journaal en Hart van Nederland. Projectmanager Bart Strijker van VNU Exhibitions: ””Het onderwerp staat volop in de belangstelling. Een tweede huis komt steeds meer binnen bereik van veel Nederlanders en de behoefte! aan informatie is erg groot. Onze exposanten waren dermate enthousiast over de beurs dat velen zich al hebben verzekerd van een standlocatie op de voorjaars- en najaarseditie van Second Home International in 2008””.