Beurzen

Ruim 234.000 bezoekers PURE Huishoudbeurs

De 63e editie van de Huishoudbeurs is succesvol verlopen. Het grootste consumentenevenement in zijn soort, dat van 9 tot en met 17 februari werd gehouden, stond in het teken van ‘Puur’ en trok in totaal 234.155 bezoekers. Vorig jaar brachten 235.558 mensen een bezoek aan de beurs. Ook de Negenmaandenbeurs, die tegelijkertijd werd gehouden, verliep voorspoedig. De volgende Huishoudbeurs wordt van 7 tot en met 15 februari 2009 gehouden in Amsterdam RAI.

De 63e editie van de Huishoudbeurs is succesvol verlopen. Het grootste consumentenevenement in zijn soort, dat van 9 tot en met 17 februari werd gehouden, stond in het teken van ‘Puur’ en trok in totaal 234.155 bezoekers. Vorig jaar brachten 235.558 mensen een bezoek aan de beurs. Ook de Negenmaandenbeurs, die tegelijkertijd werd gehouden, verliep voorspoedig. De volgende Huishoudbeurs wordt van 7 tot en met 15 februari 2009 gehouden in Amsterdam RAI.

Beursmanager Marjo Wolters blikt tevreden terug op de 63e editie van de ‘moeder aller beurzen’: “We stonden voor een grote uitdaging om het thema ‘Stout’ van vorig jaar te evenaren. Dit jaar hebben we met ‘Puur’ wederom ingehaakt op een actueel vrouwenthema en we maakten daarmee het gezelligste dagje uit van Nederland compleet. Exposanten hebben goede zaken kunnen doen en de sfeer op de beursvloer was geweldig. De Huishoudbeurs heeft laten zien dat het weet wat vrouwen beweegt.”

Gezelligste dagje uit
De Huishoudbeurs 2008 bood een compleet programma voor de vrouw van nu, waarbij alle zintuigen werden geprikkeld. Circa 450 bedrijven lieten de beursbezoekers kennismaken met de nieuwste trends op het gebied van onder meer verzorging, wonen, cosmetica en gezondheid. Bezoekers konden op de beursvloer terecht voor kledingadvies, metamorfoses, creatieve workshops en nog veel meer. Natuurlijk waren er ook weer de laatste nieuwtjes, handige tips en leuke koopjes te vinden.

Onbezorgd genieten
Het centrale themaplein van de Huishoudbeurs stond dit jaar in het teken van ‘Puur’. Hier konden bezoekers even onbezorgd genieten van het leven zonder na te denken over de taken, verplichtingen, beslommeringen en verantwoordelijkheden van alledag. Ze bijvoorbeeld heerlijk ontspannen onder het genot van een ‘puur’ drankje, nieuwe energie opdoen aan de freshfruitbar, genieten van een gezichtsbehandeling of tot rust komen met yoga. V&D was dit jaar voor het eerst vertegenwoordigd op de Huishoudbeurs. Op het themaplein ‘Puur’ verraste V&D het publiek elk uur met inspirerende modeshows, waarbij mode uit de allernieuwste collecties van Liv collection, Soho New York, Principles, Warehouse, Oasis en Essentials werd getoond. Patrick van der Borden van V&D: "De Huishoudbeurs is voor ons dé plek om in contact te komen met onze doelgroep. Onze modeshows werden erg goed ontvangen door de beursbezoekers. Volgend jaar zijn we dan ook zeker weer van de partij op dit fantastische evenement.”

Cappuccino en een manicure
Ook exposant puC kijkt tevreden terug op de Huishoudbeurs 2008. “De Huishoudbeurs was voor ons de ideale gelegenheid om de mogelijkheden van puC te laten zien en proeven. Nog niet iedereen weet dat je met puC naast café crème ook cappuccino, café caramel en andere smaakvarianten met echt schuim kunt zetten. Voor ons is de beurs geslaagd, er zijn ruim 25.000 kopjes cappuccino gezet en iedereen was erg enthousiast”, aldus Tuncay Özgüner van puC. Herôme was dit jaar ook weer aanwezig op de beursvloer. Bezoekers kregen op de stand van Herôme onder meer persoonlijk manicureadvies of lieten er gratis hun nagels lakken. Margreet van Roemburg van Herôme: “We hebben het grote publiek kennis laten maken met onze nieuwste producten en ook onze manicure workshops konden rekenen op grote belangstelling. Kortom, missie geslaagd!”

Primeurs
Onder de nieuwe producten die gepresenteerd werden tijdens de Huishoudbeurs 2008 bevonden zich onder meer een nieuwe methode om vetophopingen te laten verdwijnen door middel van geluidsgolven, een zelfklevende gelpad tegen rimpels op borst en decolleté, mobiele lichttherapie met zonnekracht, een interactief computerspel om het aantal kinderen dat door honden gebeten wordt terug te dringen en een crème die het geluk, het gevoel en het genot van vrouwen versterkt.

Negenmaandenbeurs 2008
Tijdens de laatste vijf dagen van de Huishoudbeurs, van woensdag 13 tot en met zondag 17 februari, werd de Negenmaandenbeurs 2008 gehouden. Dit evenement bood de bezoekers antwoorden op al hun vragen over hun zwangerschap, de eerste twee levensjaren van hun kind of over de fysieke gesteldheid, voeding en welzijn. Ook voor inspiratie voor de babykamer, trendy kleding voor zwangere vrouwen, informatie over wat mannen kunnen bijdragen in die negen maanden of welke kinderwagen nu het lekkerst rijdt, was de Negenmaandenbeurs ‘the place tot be’.
Meer informatie over de Huishoudbeurs en Negenmaandenbeurs 2008 is te vinden op www.huishoudbeurs.nl en www.negenmaandenbeurs.nl.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief