Robin Freyer, CEO van Smart Internet Media neemt deel aan de Webwinkel Vakdagen | Expovisie
Smart Internet Media op de Webwinkel Vakdagen

Robin Freyer, CEO van Smart Internet Media neemt deel aan de Webwinkel Vakdagen

Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke of ceo aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de derde editie spreken we Robin Freyer. Hij neemt deel aan de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht. Hij is te vinden op stand 259.

 

Waarom gekozen voor deelname aan deze beurs?

“Wij hebben gekozen voor de Webwinkel Vakdagen omdat deze de belangrijkste beurs is in onze banche waarbij wij ons goed kunnen profileren naar alle potentiële bedrijven die daar aanwezig zijn. Ook voor onze branding hebben wij gekozen om hier te staan.”

Hoe belangrijk is deze beurs voor u binnen de totale marketingstrategie?

“Dit is natuurlijk een onderdeel van de gehele marketingmix welke wij voeren, maar deze beurs blijft zeer belangrijk voor onze branding gezien het grote aantal bezoekers van deze beurs.”

Wat zijn de speerpunten voor deze beursdeelname?

“De boodschap die Smart Internet Media wil overbrengen bestaat onder andere uit het feit dat ons bedrijf diepgaand gespecialiseerd is op het gebied van SEO en wij daar uniek in zijn gezien de resultaten die wij voor al onze klanten behalen. Dit zijn zeer duidelijke en zichtbare resultaten. Ook willen wij juist naar voren brengen dat wij inmiddels ook gespecialiseerd zijn op het gebied van conversie-optimalisatie en SEA (Adwords).”

Hoe zien we dat terug in het beursconcept?

“Dat zie je terug in de voucher met korting voor nieuwe klanten. Ook is de stand zo ingericht dat dit duidelijk naar voren komt. Wij hebben daarbij ook de give-aways, visuals op een tv, et cetera.”

Wat zijn uw verwachtingen/targets voor deze beurs?

“Mijn verwachtingen zijn dat veel nieuwe klanten ons leren kennen en daarom met ons bedrijf in zee zullen willen gaan. Daarbij verwacht ik dat het vertrouwen in ons bedrijf toeneemt omdat we steeds meer als die grote online marketing partij worden gezien.”