RAI introduceert Café Bepp voor real time onderzoek tijdens beurzen | Expovisie

RAI introduceert Café Bepp voor real time onderzoek tijdens beurzen

RAI Amsterdam en TrueTalk introduceren Café Bepp voor real time onderzoek tijdens beurzen. In Café Bepp delen beursbezoekers hun klantervaringen en klantwensen met deelnemende bedrijven.

 Beurzen zijn ideale plekken om met de doelgroep in gesprek te gaan en daarmee innovatie te versnellen, stellen de initiatiefnemers. Bedrijven kunnen in Café Bepp real-time met hun doelgroep in gesprek gaan. De eerste Café Bepp is in 2013 ontwikkeld in samenwerking met de Huishoudbeurs. Inmiddels is er meer ervaring opgedaan en is er een B2B versie ontwikkeld. De eerstvolgende B2B vakbeurs met het Café Bepp concept is de Horecava in januari 2016.

 

Café Bepp past bij de strategie van RAI Amsterdam om innovatie op beurzen duidelijk in de schijnwerpers te zetten. Zo werd in maart dit jaar het InnovationLAB geïntroduceerd, een concept waarmee innovatieve producten en ideeën een duidelijke plek op iedere beursvloer krijgen.

 rn

Foto: Nilofar Feiz (directeur TrueTalk), Marieke Visser (directeur Marketing & Nationale beurzen RAI Exhibitions), Bart van de Ven (directeur TrueTalk) en Nicole Mengerink (beursmanager Huishoudbeurs)

rn