RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname | Expovisie

RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname

Amsterdam RAI en Stichting Reclame en Marketingonderwijs (SRM) organiseren samen de interactieve training ”Effectieve Beursdeelname”. De tweedaagse opleiding vindt plaats op dinsdag 4 en woensdag 19 november. Door de samenwerking kost deze training nog geen derde van het normale bedrag.

 

De SRM-training geeft antwoord op de vragen:

  • Hoe breng ik mijn boodschap over op mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep al vóór aanvang van de beurs?
  • Hoe zorg ik dat relaties en prospects mijn stand bezoeken en wat is het rendement?

Op 4 november is de locatie SRM, Marnixstraat 317, 1016 TB, Amsterdam en op 19 november Amsterdam RAI, Europaplein, 1078 GZ Amsterdam.

De training kost € 495,- per deelnemer (excl. BTW); de workshop inclusief SRM-certificaa theeft een waarde van € 1.695,- .

Meer informatie en het online inschrijfformulier

Programma

  Dag 1, dinsdag 4 november Dag 2, woensdag 19 november
08:30-09:00 Ontvangst + koffie Ontvangst + koffie
09:00-09:10 Opening/Welkom

Doelstellingen van de training

Opening

Terugblik op eerste dag

Bijstellen voor 2 dag

09:10-09:20 Introductie deelnemers  
09:20-10:45 Merkdenken in relatie tot livecommunicatie door Ellen Leenhouts Uitwerking doelstelling in standconcept en design door Paul Pennock
10:45-11:00 Coffee / tea break Coffee / tea break
11:00-12:30 Strategie sessie

De rol van live marketing. Hoe maak je ROI tastbaar voor management en standbemanning door Jan van Seventer

Effectief standgedrag

Openen en kwalificeren door Han Leenhouts

 

12:30-13:30 Lunch Beursbezoek met lunchbox tot 14.30. In 5 groepen over de beurs.
13:30-15:00 Communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname door Gideon Schipaanboord Presentaties bevindingen terug aan de groep
15:00-15:15 Coffee/tea break Coffee/tea break
15:15-16:45 Mindsetselling

In welke mindset komen

bezoekers eigenlijk naar de beurs toe. Verrast worden, kijken wat ze willen, vergelijken of deal sluiten. door Han Leenhouts

‘Instrumenten en promotiemiddelen voor een effectievere beursdeelname’ door Rikkert Graat en Nynke de Ruiter
16:45-17:00 Terugblik en afsluiting dag Borrel en uitreiking SRM-Certificaten