Beurzen

RAI en KLM gaan samen meer evenementen naar Nederland halen

Amsterdam RAI en KLM gaan het organisatoren van internationale beurzen, congressen en evenementen zo makkelijk mogelijk maken om hun exposanten en bezoekers voordelig naar Amstserdam te laten komen. Het meerjarencontract dat de samenwerking onderstreept werd maandag 3 oktober door Harm Kreulen, directeur KLM Nederland en Hans Bakker, directievoorzitter Amsterdam RAI ondertekend.

Amsterdam RAI en KLM werken vanaf nu intensief samen om grote internationale evenementen naar Amsterdam te halen en in Amsterdam te houden. Jaarlijks gaat het om zo’n 25 bidprocedures voor grote, internationale beurzen en congressen. KLM biedt de organisatoren gratis vluchten aan om de voordelen van Amsterdam RAI en het vliegen met KLM zelf te ervaren. Daarnaast kunnen alle organisatoren, hun bezoekers en exposanten gebruik maken van de speciale online booking tool ”Air France & KLM Global Meetings”.

“Wij nemen KLM vanaf nu standaard mee in onze bidprocedures voor beurzen, congressen en andere evenementen,” aldus Hans Bakker. "We doen dit vanuit Taskforce City Wide Congresses. Dat is een samenwerkingsverband tussen Amsterdam RAI, ATCB, Amsterdam Airport Schiphol, GVB, TCA, hotels en de afdeling Economische Zaken van de gemeente Amsterdam. Het doel van de Taskforce is het efficiënt opzetten van meerdere bids voor grote congressen."

Air France & KLM Global Meetings biedt organisatoren van (internationale) beurzen, congressen en evenementen een, voor de luchtvaartindustrie, uniek online programma. Organisatoren maken met deze gratis, online booking tool hun evenement aantrekkelijker voor bezoekers en exposanten. Deelnemers profiteren van vijf tot tien procent korting op de meeste gepubliceerde tarieven van KLM en AIR FRANCE. Daarnaast krijgen de organisatoren zelf vrij te gebruiken tickets. Harm Kreulen: “De flexibele organisatie van Amsterdam RAI in combinatie met de voordelen van de boekingstool en het groot aantal vliegbestemmingen van KLM, maakt het extra aantrekkelijk om voor Amsterdam te kiezen.”

KLM zet haar eigen internationale media in (aan boord en in haar meer dan zeventig lokale markten) om potentiële bezoekers te informeren over de beurzen, congressen en evenementen. Ook Amsterdam RAI investeert in het optimaliseren van de gastbeleving, onder andere door het plaatsen van een servicebalie tijdens internationale evenementen voor het inchecken en omboeken van reizen.

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief