Provada lanceert online platform | Expovisie

Provada lanceert online platform

Beursorganisatie Provada die jaarlijks in juni in Amsterdam RAI de gelijknamige vastgoedbeurs organiseert, lanceert in januari de Provada Xperience; een digitaal platform waarop Provada en haar standhouders het hele jaar ideeën kunnen uitwisselen en in contact kunnen komen met bezoekers van de beurs.Provada is het jaarlijks ontmoetingspunt van de vastgoedbranche. Gedurende drie beursdagen treffen ontwikkelaars, beleggers, consultants, financiers, woningcorporaties, eindgebruikers en gemeenten elkaar om plannen, ideeën en visies met elkaar te delen. In 2014 vindt de tiende editie plaats. "Een mooi moment om onze exposanten en bezoekers tegemoet te komen met de mogelijkheid om het hele jaar door contact met elkaar te hebben", aldus de Provada-organisatie.

De Provada Xperience wordt onder meer gevuld met interviews met standhouders, de Provada Meeting Planner-tool, films van nieuwe en vooruitstrevende projecten. Projectmanager Femke Odekerken: "Ook de E-review van Provada zullen we niet meer op papier verspreiden, maar alleen via de site beschibaar stellen. Deze keer in de vorm van een interactief e-zine. Ook kunnen standhouders die een goed idee hebben of advies nodig hebben, dit op de Provada Xperience delen. Verder zullen we via de Xperience dieper in op de thema's rond de beurs en zullen we handvatten geven voor het organiseren van bijeenkomsten tijdens de beurs."

De URL van Provada Xperience wordt eind dit jaar aan Provada-exposanten en -bezoekers bekend gemaakt.