PromZ Event krijgt opvolger in Ahoy - Expovisie

PromZ Event krijgt opvolger in Ahoy

PromZ Event, de vakbeurs voor promotionele producten, verlaat na 16 jaar Jaarbeurs Utrecht en krijgt volgend jaar als opvolger PromZ.live in Rotterdam Ahoy. De beursdagen zijn 10 en 11 mei 2017.

PromZ.live wordt een breder opgezet evenement, onder meer door de integratie van de vakbeurs relatiegeschenken RelatieZ en een extra grote rol voor het vakgebied actiemarketing, waarvoor afgelopen jaar een pilot werd gedaan met de beurs Je Klant in Beweging.

 

De opvolger van PromZ Event krijgt ook een nieuwe beursindeling, waarbij de bezoeker net als bij een festival verschillende ‘podia’ kan bezoeken. In totaal krijgt PromZ.live zes van dergelijke special interest segmenten: de gadgetzone, de specialistenstraat, het brandz pavilion, het machinepark, de seminarlounge en het actiemarketingplein.

 

De solide basis van PromZ.live blijven de 215 standhouders die hun aanbod aan promotionele producten, relatiegeschenken en producten en diensten voor actiemarketing aanbieden, aangevuld met vakinhoudelijke seminars. Daarnaast zal er ruimte zijn voor demonstraties, workshops en tentoonstellingen.

 

Verhuizing naar Ahoy

De verhuizing naar Ahoy zorgt voor de ruimtelijke en geestelijke vrijheid om het nieuwe concept verder uit te werken. Organisator John Swaab: “Qua sfeer, uitstraling en beleving past Ahoy beter bij wat wij voor ogen hebben. Geen beurs, maar meer een festival dat het voor een bredere groep aan inkopers aantrekkelijk maakt om tijd vrij te maken voor een bezoek. Ook kunnen we veel nieuwe bezoekers verwachten uit regio Groot Rotterdam, een regio die zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld.”