PromZ Event in het teken van loyalty - Expovisie

PromZ Event in het teken van loyalty

Promz Event 2010 staat helemaal in het teken van loyalty. Leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken tonen hun nieuwste collecties en in het Belevenissen Paviljoen staan de aanbieders van loyaltyconcepten die zich richten op interactie. Kortom, het complete scala aan mogelijkheden voor relatiebeheer vindt u op PromZ Event 2010.
Onschatbare waarde

Loyalty is in het bedrijfsleven van onschatbare waarde, zowel van de kant van klanten als van medewerkers. Bewezen is dat gewoon een dank-je-wel het bestendigen van een relatie ondersteunt. Het geven van een relatiegeschenk is een manier om dat bedankje over te brengen. Bedankt dat we samen zaken doen, of bedankt dat je je zo inzet voor het bedrijf. Een geschenk met kerst, of met Pasen, aan het begin van de zomervakantie, of zomaar ergens in het jaar (en dat valt nog eens extra op bij de ontvangers!).

Alles voor relatiebeheer

PromZ Event is de grootste beurs in de Benelux voor alles wat met relatiebeheer heeft te maken. Jaarlijks bezoeken zo’n 7000 professionals uit het bedrijfsleven, (semi)overheid en non-profit organisaties deze beurs. PromZ Event 2010 vindt plaats op 13, 14 & 15 april in de Jaarbeurs in Utrecht.

Gratis entree voor professionals

Als u in uw bedrijf (mede) verantwoordelijk bent voor de inkoop van promotionele producten, relatiegeschenken en activiteiten op het gebied van relatiebeheer, kunt u PromZ Event kosteloos bezoeken. U hoeft zich alleen even voor te registreren via www.promzevent.nl (Zonder voorregistratie bedraagt de entree 30 euro.)