PromZ | Expovisie

PromZ

PromZ, de vakbeurs voor relatiegeschenken en promotionele artikelen en diensten, heeft met 7.370 bezoekers een opmerkelijke groei in de belangstelling laten zien. De vakbeurs van het gelijknamige vakblad lijkt daarmee het herstel van de economie en de samenhangende vraag naar promotionele acties te bevestigen. Drie dagen lang was de Jaarbeurs Utrecht het epicentrum van vraag en aanbod in actie- en relatiemarketing.

PromZ, de vakbeurs voor relatiegeschenken en promotionele artikelen en diensten, heeft met 7.370 bezoekers een opmerkelijke groei in de belangstelling laten zien. De vakbeurs van het gelijknamige vakblad lijkt daarmee het herstel van de economie en de samenhangende vraag naar promotionele acties te bevestigen. Drie dagen lang was de Jaarbeurs Utrecht het epicentrum van vraag en aanbod in actie- en relatiemarketing. 

Op 13 en 14 september wordt de vakbeurs RelatieZ gehouden, eveneens door het magazine PromZ. RelatieZ is de relatiegeschenken en eindejaarspakkettenbeurs en is de plaatsvervanger van de varende relatiegeschenkenbeurs die vorig jaar werd aangekocht, maar geen succes (meer) bleek. Volgens uitgever Het Portaal was het aanbod aan leveranciers op het schip te klein en woog dat beperkte aanbod met verschillende aanlegplaatsen niet op tegen een professionele hal en uitstraling van een brede ghoep leveranciers.. De beurs krijgt in de Expozaal van het Beatrixgebouw bovendien een themagerichte aanpak. – 5 april 2007 in de Jaarbeurs utrecht.

De volgende PromZ is van 3 tot en met 7 april in Jaarbeurs Utrecht.