Princess Aad in het Zonnetje | Expovisie

Princess Aad in het Zonnetje

De uitreiking van de Gouden Giraffe, de evenementenprijs van het collega vakblad High Profile, leverde naast drie winnaars in de categorieën Social Responsability ( Vitae) Bedrijfsevenementen (TNT Post Postbode Modeshow) en Vermakelijke Evenementen (Feestje voor Yacht), ook een oprechte huldiging op van Aad Ouborg, de man achter het succesvolle merk Princess. 

De uitreiking van de Gouden Giraffe, de evenementenprijs van het collega vakblad High Profile, leverde naast drie winnaars in de categorieën Social Responsability ( Vitae) Bedrijfsevenementen (TNT Post Postbode Modeshow) en Vermakelijke Evenementen (Feestje voor Yacht), ook een oprechte huldiging op van Aad Ouborg, de man achter het succesvolle merk Princess.

 

Ouborg was de man die bij de introductie van het merk Princess doelbewust de traditionele marketingmiddelen links liet liggen en zich concentreerde op evenementen en beurzen. Bijna 25 jaar weet hij steeds weer verrassende introducties voor zijn producten te bedenken. Beurzen, maar ook evenementen, feestjes en incentives. En met Cas Spijkers, het boegbeeld van de Vaderlandse gastronomie, als vertrouwd aanbeveelder voor al die keukenaparatuur. Ouborg had Cas willen danken voor zijn bezielende ambassadeursschap, maar de goedgemutste ,Brabander draaide de regie om en prees Ouborg voor zijn creatieve ondernemingszin.   

 

Het was misschien wel het meest verrassende eerbetoon van de avond. Met een boodschap aan ondernemend Nederland. Out of the box denken kan bijzonder goed uitpakken. Nu is het wachten tot Princess ook in de Formule 1 stapt. De racerij, niet de hotellerie. Idee voor het aan de man brengen van een nieuwe snelkookpan.