POP2005 | Expovisie

POP2005

Op 5 & 6 oktober heeft de tweede editie van POP plaatsgevonden in EXPO XXI Amsterdam. De niche vakbeurs, die werd bezocht door ruim 1100 marketeers en communicatiespecialisten, was een succes. Op 5 & 6 oktober heeft de tweede editie van POP plaatsgevonden in EXPO XXI Amsterdam. De niche vakbeurs, die werd bezocht door ruim 1100 marketeers en communicatiespecialisten, was een succes. 

Zowel de exposanten als  de bezoekers hebben enthousiast gereageerd op POP 2005. Vooral de goede uitstraling en het hoge kennisgehalte hebben hieraan bijgedragen. Met deze tweede succesvolle editie heeft POP definitief een plekje op de Nederlandse markt veroverd en kan het platform zich steeds verder gaan ontwikkelen. Binnenkort wordt aangekondigd waar en wanneer POP 2006 plaats zal gaan vinden.

 

Afwisselend en leerzaam

Ook dit jaar had POPAI Benelux weer een prikkelend en leerzaam programma neergezet met vele spraakmakende sprekers. Sprekers als Kate Ancketill, Robert Twuyver en Nick Deen hebben hun kennis gedeeld met de vele geïnteresseerden voor deze seminars.

 

Nieuwste ontwikkelingen op het gebied van instore marketing

Dit jaar hebben meer dan 50 toonaangevende bedrijven de nieuwste producten en diensten gepresenteerd. De bezoekers konden kennis op doen over de nieuwste innovaties op het gebied van  schapkaarten, vloerdisplays, muziek, signing & beeldschermen tot creatieve conceptontwikkelingen en totale winkelbeleving.

 

POP Awards 2005

Alle inzendingen voor de POP Awards stonden tentoongesteld in het Atrium van EXPO XXI Amsterdam. De unieke en originele winkeldisplays werden door een vakkundige jury beoordeeld. Aan het einde van de dag zijn de 19 genomineerden bekend gemaakt door POPAI Benelux. Op 23 november vindt de uitreiking van de POP Awards plaats.