Home | Expovisie

Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Ogen liegen niet

De blik van de klant verraadt zijn bedoeling.Ervaren verkopers kunnen aan de hand van lichaamstaal van potentiële klanten vaak precies zeggen wie wel of geen...

Meetbare targets

Alleen wanneer u meetbare doelstellingen verbindt aan uw beursdeelname, weet u of de beurs wel of niet geslaagd is.Alleen wanneer u meetbare doelstellingen verbindt aan...

Zo kies je de juiste beurs

Beurzen zijn er te kust en te keur. In Nederland en ver daarbuiten. Kies de juiste beurs bij uw doelstelling. Laat u vooraf informeren over:Beurzen...

Naar de beurs: wel of niet?

De redenen om deel te nemen aan een beurs zijn divers. Ze hebben te maken met het werven van klanten voor uw product, met het...

De voorbereiding

Start tijdig met de voorbereiding. Bij een beurs van enige omvang, moet u al snel rekenen op zo’n zes tot tien maanden voorbereidingstijd. Stel een groep samen...

Kostenposten

Wat beursdeelname kost is niet in algemene zin te zeggen. Veel hangt af van uw ambities en de naam van de beurs. Overleg tijdig met...

Maak een draaiboek

Maak een draaiboek voor de beursdagen. Leg alles vast vanaf de opbouw tot en met de demontage van de stand. Denk aan de ontvangst van...

Na de beurs

Wie denkt dat het werk erop zit als de beursdagen voorbij zijn, heeft het goed mis. Dan begint het échte werk pas. Veel komt aan...

Doelgericht deelnemen

Een succesvolle beursdeelname begint met het vaststellen van het doel dat u wilt bereiken. Waarom gaat u eigenlijk deelnemen aan deze beurs?Een succesvolle beursdeelname begint...