Home | Expovisie

Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Expovisie 573: in- en outdoor promotie

Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...

Effectief demonstreren

Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...

Expovisie 569: Displays

De stopkracht van de display Pop-up, banner, informatiezuil, presentatiewand. Mobiele presentatiesystemen zijn er in vele soorten en maten. Op de vakbeurs Euroshop 2005 konden bezoekers met...

Koetjes kijken in kunstboek

Een uit de hand gelopen hobby? Nee, eerder een verstandig uitgewerkte vergissing. Gerard van Os, directeur eigenaar van Van Os-Sonnevelt België verzamelt kunstobjecten met een...

Communication Power

Een nieuwe serie seminars bij het NISOM, het Nederlands Instituut voor Strategisch en Operationeel Management in Utrecht. Communication Power. Nog meer rendement uit communicatie halen....

Michael Michiels wint

Het wereldkampioenschap Atletiek in het Finse Helsinki kan niet meer stuk voor Michael Michiels: in beurskringen vooral bekend als de expert op gebied van legionella...

Blokker mikt op 100.000

 In drie dagen tijd meer dan 100.000 bezoekers en kopers. Dat is de verwachting van Blokker voor de komende lustrumeditie van haar Magazijn 3-daagse in...

Zakken trekken de aandacht

De aandacht trekken op een evenement als De Modefabriek in Amsterdam, valt niet mee. De opzet van de beurs is basic. De collecties moeten het...

Amsterdam Modestad

Amsterdam een weekeinde lang modestad. Evenementen in de Westergasfabriek, Amsterdam RAI, het World Fashion Center, Expo XXl en tentoonstellingen bij Christie’s en de Beurs van...