Home | Expovisie

Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Vloerbescherming

Heeft de tapijtlegger net mooi tapijt in uw stand gelegd, rijdt er een vorkheftruck overheen. Het zal u maar gebeuren!  Heeft de tapijtlegger net mooi tapijt...

Creëer draagvlak

Een beursdeelname vraagt veelal om extra inspanning van diverse mensen binnen uw bedrijf. U zult hen hard nodig hebben om een zo goed mogelijk resultaat...

Bespeel de zintuigen

Evenementen zijn het enige marketinginstrument waarmee u alle vijf de zintuigen van uw doelgroep kunt bespelen. U kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken en...

Bescherm uw budget

Het is een onmogelijke taak om uw budget voor beursdeelnames te verdedigen, als u niet kan aantonen wat ze voor uw bedrijf opleveren. Momenteel staat...

5 verboden op de stand

Bent u verantwoordelijk voor de standbemanning? Geef ze deze vijf verboden mee voordat ze de beursvloer op gaan.Bent u verantwoordelijk voor de standbemanning? Geef ze...

Kies voor kledingcode

Laten we er geen doekjes om winden. In het zakelijke verkeer wordt er weinig variatie in kleding getoond. Zeker bij de mannen. Het zal voor...

Uw eigen beurs

Overweegt u om een eigen beurs of evenement te organiseren? Stelt u zich dan eerst de volgende vragen:Overweegt u om een eigen beurs of evenement...

De juiste tekst

Het gebeurt maar al te vaak dat bij de eerste blik op een stand niet duidelijk is om welk bedrijf het gaat, laat staan waarom...

Brief uw standbemanning dagelijks

De mensen die uw stand bemannen maken het verschil tussen een goede beurs en een geweldige beurs. Het is aan u om ze goed gemotiveerd...