Home | Expovisie

Magazine

Tips & Inspiratie

Zwemmen voor het Emma

Een bedrag van 1500 euro voor het Emma Kinderziekenhuis. Het moet kunnen lukken met een collecte onder het RAI personeel en een zwempartij van RAI...

Premiums & Gadgets

De tien domste dingen die u met premiums kunt doen. (En tien slimme oplossingen)Premiums. Gadgets. Giveaways. Hoe u de promotionele items ook noemt die u...

Expovisie 571: Trussen

Trussen te kust en te keur Truss-profielen lijken niet meer weg te denken van een beursstand. De ene keer zijn ze prominent en zichtbaar aanwezig, een...

Nooit meer een foute keuze

De kans is groot dat meerdere beursorganisatoren vinden dat u de geknipte exposant bent voor de volgende editie van hun beurs. De folders die ze...

Expovisie 570: Registratiesystemen

What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...

Hoezo, te laat?

De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...

Grootformaat prints

Standcommunicatie: ingebed in beelden Communicatie die snel en doeltreffend moet zijn, is visuele communicatie. Visuele elementen spelen op de stand een cruciale rol in de herkenning...

Expovisie 573: in- en outdoor promotie

Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...

Effectief demonstreren

Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...