Home | Expovisie

Magazine

Tips & Inspiratie

Expovisie 570: Registratiesystemen

What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...

Hoezo, te laat?

De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...

Communication Power

Een nieuwe serie seminars bij het NISOM, het Nederlands Instituut voor Strategisch en Operationeel Management in Utrecht. Communication Power. Nog meer rendement uit communicatie halen....

Koetjes kijken in kunstboek

Een uit de hand gelopen hobby? Nee, eerder een verstandig uitgewerkte vergissing. Gerard van Os, directeur eigenaar van Van Os-Sonnevelt België verzamelt kunstobjecten met een...

Michael Michiels wint

Het wereldkampioenschap Atletiek in het Finse Helsinki kan niet meer stuk voor Michael Michiels: in beurskringen vooral bekend als de expert op gebied van legionella...

Blokker mikt op 100.000

 In drie dagen tijd meer dan 100.000 bezoekers en kopers. Dat is de verwachting van Blokker voor de komende lustrumeditie van haar Magazijn 3-daagse in...

Amsterdam Modestad

Amsterdam een weekeinde lang modestad. Evenementen in de Westergasfabriek, Amsterdam RAI, het World Fashion Center, Expo XXl en tentoonstellingen bij Christie’s en de Beurs van...

Zakken trekken de aandacht

De aandacht trekken op een evenement als De Modefabriek in Amsterdam, valt niet mee. De opzet van de beurs is basic. De collecties moeten het...

De juiste entertainer

Gebruik een entertainer op de beurs om uw boodschap op een onvergetelijke manier over te brengen. Dat vraagt wel om de juiste persoon. Zo vindt...