Home | Expovisie

Magazine

Tips & Inspiratie

Effectief demonstreren

Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...

Expovisie 569: Displays

De stopkracht van de display Pop-up, banner, informatiezuil, presentatiewand. Mobiele presentatiesystemen zijn er in vele soorten en maten. Op de vakbeurs Euroshop 2005 konden bezoekers met...

Expovisie 573: Internationale accommodaties

De wereld, mijn dorp Hoe internationaal is internationaal? En hoe kan je dat meten om een shortlist van mogelijke accommodaties op te stellen? De wereld, mijn dorp Hoe...

Visuals op de stand? Even nadenken!

Communicatie is begrepen worden.  Wanneer u op de stand met visuals of displays werkt om een boodschap over te brengen, houdt u beter volgende vuistregels...

Expovisie 569: Exposeren in Duitsland

Duitsland wordt minder Duits! Het gaat slecht met Duitsland, hoor je links en rechts. In het nieuws sijpelen inderdaad berichten door over besnoeiingen in de sociale...

Expovisie 571: Exposeren in Oost-Europa

Het daget in het Oosten! Met vallen en opstaan. Als er één uitdrukking is waarmee je de evolutie van de Centraal en Oost-Europese economieën naar een...

Verwen je voeten!

De voeten en de rug zijn de achilleshiel van veel standmedewerkers. De hele dag staand, zittend, hangend met bezoekers bezig zijn, is zowel psychisch als...

Expovisie 572: Hotels

Hotels bij beursaccommodaties Deelnemen aan een beurs vergt veel van lichaam en geest. Als u kiest voor een hotelovernachting in de buurt van het beursgebouw, vermijdt...

Expovisie 569: Artiesten

It’s Showtime! Het inzetten van artiesten op uw stand kan een enorme impact hebben. Als informatie op een ludieke manier onder de aandacht wordt gebracht, spreekt...