Out of the Box najaarseditie: 30 procent groei | Expovisie

Out of the Box najaarseditie: 30 procent groei

De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.

 

Nieuwe spelers

rnEr zijn veel nieuwe spelers aanwezig op de beurs zoals iXXXi, Daniel Vior Barcelona, Kasius, Close to Zen, Morellato, Deco Echo, Melano, Victorinox en Monika Herre. Ook is er een breed aanbod van merken, waar onder Ti Sento, Rebel&Rose, Les Georgettes, Komono, Drijfhout, Amen en Cluse, dat voor de tweede keer aanwezig is tijdens Out of the Box. De deelnemers grijpen Out of the Box aan om zich te presenteren aan de retailers die sieraden verkopen in Nederland.