Nominaties 4e ExpoJaarprijs bekend | Expovisie

Nominaties 4e ExpoJaarprijs bekend

De nominaties voor de Nationale ExpoJaarprijs 2010 zijn bekend. De jury, onder leiding van de nieuwe juryvoorzitter Harm Tunteler, heeft dit jaar weer een groot aantal kwalitatief goede inzendingen bekeken en besproken. Dit leidde tot  de nominatie van in totaal twaalf cases in vijf categorien.De winnaars worden op 1 december bekend gemaakt, tijdens de feestelijke uitreikingsavond van de Nationale ExpoJaarprijs 2010 in 1931 Congrescentrum Brabanthallen in ”s-Hertogenbosch.

De Nationale ExpoJaarprijs wordt dit jaar uitgereikt in de volgende vijf categorieën:

1 Beste business-to-business beurs- of eventdeelname

2 Beste business-to-business beurs of event

3 Beste business-to-consumer beurs of beurs- of eventdeelname

4 Beste innovatieve aanpak voor beurs of beurs- of eventdeelname

5 Special Category

Genomineerden beste business to business beurs of eventdeelname

– Amsterdam RAI op Building Holland 2010

– Meneba Meel op Bakkerij Dagen 2010

– Meyn Food Processing Technology op VIV Europe 2010

Genomineerden beste business-to-business beurs of event

– Agro Techniek Holland 2010 – Federatie Agrotechniek

– Gevel 2010 – VNU Exhibitions Europe

– Europort 2009 – AHOY Rotterdam

Genomineerden beste business-to-consumer beurs of beurs- of event deelname

– Miele Nederland op Woonbeurs 2009

– LEGO World 2009- Libéma Exhibitions & Events i.s.m. LEGO World

Genomineerden beste innovatieve aanpak voor beurs of beurs- of eventdeelname

– Intertraffic Amsterdam 2010 – Amsterdam RAI

– First Virtual Exhibition of Shows @ Art Amsterdam – Stichting Trendbeheer

Genomineerden Special Category

– Stilstaan bij vrijheid 2010 – Nationaal Comité 4 en 5 mei

– Conferentie voor Onderwijsvernieuwing en ICT 2010 – Stichting Kennisnet

De Nationale ExpoJaarprijs is bedoeld voor alle live communicatie cases. De uitreiking is een jaarlijks terugkerend evenement waarin onderscheidende beurs- en eventconcepten en deelnames aan beurzen en evenementen bijzondere aandacht krijgen. Met als doel het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Meer info: www.expojaarprijs.nl