Nieuwe leergang Exhibition Event Management | Expovisie

Nieuwe leergang Exhibition Event Management

In maart start de tweedaagse leergang Exhibition Event Management. Deze opleiding richt zich op marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen hun organisatie en hier de beslissingen voor nemen.

Uitgangspunt is het waardemodel voor beursdeelname van Karoline Wiegerink (Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague) en Ed Peelen (Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy). Van hieruit worden helder onderbouwde beslissingen genomen rondom een beursdeelname, met als resultaat meer rendement uit beurzen, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel richting de toeleveranciers.

Dit kunt u verwachten van de leergang  Exhibition Event Management. 

Dag 1: Het beproefde waardemodel als uitgangspunt

– Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren

– Bouwstenen (Waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname

– Optimale Samenwerking met toeleveranciers

Dag 2: Kernpunten voor een succesvolle implementatie

– Een doeltreffend concept en vormgeving

– Ge├»ntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname

– Krachtig projectmanagement

– Gemotiveerde en getrainde  standbemanning

– Follow up en aftersales

Data & locaties

Donderdag 20 maart 2014 Amsterdam RAI

Donderdag 27 maart 2014 NBC Nieuwegein

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de exposanten, maar is ook zeker interessant voor:

• Accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren.

• Accountmanagers van standbouwbedrijven, catering en andere faciliterende zaken.

• Accountmanagers, salesmanagers en eventmanagers van beurslocaties.

Voor hen is deze cursus vooral van belang om te weten te komen wat effectieve beursdeelname voor hun klant inhoudt. Beursorganisatoren, beurslocaties en andere dienstverleners krijgen een beter beeld van wat bij hun klanten leeft en zijn beter in staat om een bijdrage te leveren aan de effectieve deelname van hun exposanten.

Docenten

Iris Eshel Studieleider Kunst en Economie, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht

Han Leenhouts Directeur Sales & Pepper

Paul Pennock Eigenaar Oil for live communication

Karoline Wiegerink Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague en Associate HTH Consultancy & Training

Ed Peelen Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy

en partner ICSB Marketing & Stategy

De leergang word verzorgd door Master in Event Management en is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC-Vecta, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.

Kosten

Leergang:  € 1.250,- excl. BTW (1 dag: € 695,- excl. BTW)

Leden CLC-Vecta:  €  995,- excl. BTW (1 dag: € 595,- excl. BTW)

Inclusief:  literatuur, deelnamecertificaat, elke cursusdag lunch en reflectieborrel

Inschrijven

U kunt zich via het volgende online formulier inschrijven.