Beurzen

Nieuwe juryleden DFMA Awards

Twee nieuwe gezichten in de jury voor de DFMA Awards 2010. Edwin Blom (director Retail Grolsch) en Robert Essenstam (freelance strategy director & marketing communications consultant) nemen voor een periode van maximaal vier jaar zitting in de DFMA Awards jury. Samen met de zittende juryleden Wil de Koning (country manager Beiersdorf Nederland) en Rob Beemster (Adformatie) zullen zij op 15 november a.s. de DFMA Awards 2010 toekennen voor de beste cases in drie prijscategorieën: creativiteit, effectiviteit en innovatie.Evenwicht in beoordeling

Uitgangspunt voor het formeren van een nieuwe jury was dat een deskundige en evenwichtige beoordeling op elk van de drie categorieën gewaarborgd moest zijn. Hierin wordt volgens de DFMA volledig voorzien met het aantreden van de twee nieuwe leden. Essenstam heeft een schat aan ervaring in reclameland als strategy director van o.a. Saatchi&Saatchi, hij zal voornamelijk samen met Beemster de creativiteit van de inzendingen beoordelen. Daarnaast zal Blom met zijn ruime marketing- en saleservaring in retail op de eerste plaats de effectiviteit beoordelen samen met de Koning die als nestor van de DFMA Awards jury voor een mooie balans zorgt. De totale jury zal een oordeel vellen over het innovatieve gehalte van de verschillende inzendingen.

Vanaf nu cases inzenden

Eerder dit jaar werd al gemeld dat vanaf 2010 elk fieldmarketingbureau één case kan inzenden per prijscategorie en dat de DFMA daarvoor een nieuw inzendformat heeft ontwikkeld. Op de website van de DFMA www.dfma.nl zijn inmiddels de Algemene Bepalingen van de awarduitreiking aangepast aan deze veranderingen. Ook is hier vanaf heden de Inzendingpresentatie 2010 te downloaden, onder DFMA Awards. Inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 per e-mail worden ingediend.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief