Nieuwe business development director Easyfairs | Expovisie

Nieuwe business development director Easyfairs

Easyfairs UK heeft Josh Brooks, voorheen uitgever van Packaging News en Electronics Weekly, benoemd als business development director in het segment Verpakkingen. Easyfairs organiseert 38 events op dit gebied die verspreid zijn over 12 landen en zo”n 100.000 bezoekers per jaar ontvangen. Brooks zal zich voornamelijk gaan richten op research en mogelijkheden om nieuwe markten te vinden voor de vaste merken in dit segment, op de mogelijkheden om nieuwe merken op te zetten, en contentstrategieën te ontwikkelen voor het groeiende portfolio van deze afdeling. 

 Josh Brooks over zijn nieuwe functie: “I’m really looking forward to this new chapter in my career. Through Packaging News, I’ve worked closely with Easyfairs for nearly 10 years as official media partner on its UK packaging events and have always been impressed by the company’s ambitious and professional culture and its commitment to delivering the best events possible for the communities it serves. Packaging is a fascinating industry and full of great people, so I’m thrilled to be staying in the sector. I can’t wait to get stuck into this new role and to be part of the fantastic Easyfairs team.”