Nieuw: KlantInteractieBeurs | Expovisie

Nieuw: KlantInteractieBeurs

In de Expo Haarlemmermeer vindt op dinsdag 13 maart 2012 de eerste de KlantInteractieBeurs plaats. De KlantInteractieBeurs biedt leveranciers uit de klantcontactbranche de mogelijkheid om zich op een laagdrempelige manier te presenteren. De organisatie is in handen van Rob Raven en Robert-Jan Nederbragt.De KlantInteractieBeurs wordt gepropositioneerd als een laagdrempelig alternatief voor de Klantcontactdagen van Beerens Business Press (BBP), uitgever van vakinformatie over webwinkelen, contactcenters en direct marketing. Het beursconcept waar de KlantInteractieBeurs gebruik van maakt is gestoeld op het concept van de vakbeurs EvenementContact.

Rob Raven (rechts op de foto) is twaalf jaar directeur geweest van het adviesbureau Coníche en kent de klantcontactbranche al meer dan twintig jaar. Ook Robert-Jan Nederbragt heeft jarenlang bij Coniche gewerkt. Daarnaast heeft hij als Bootsman met zijn boot ondersteuning geboden bij evenementen van De Bootsmannen op Forteiland pampus. Evenementenbureau De Bootsmannen is mede-organisator van de beurs EvenementContact.

"Door het uniforme beursconcept onderscheiden de standhouders zich door hun dienstverlening en hun verhaal, niet door ‘protserige’ stands waarmee de bezoekers worden geïmponeerd", aldus Raven. "Exposeren kost weinig. Dit betekent dat beursdeelname ook haalbaar is voor startende bedrijven met een vernieuwend product en zelfs voor freelancers. Alle stands zijn identiek opgebouwd met daarboven een groot doek met een bedrijfspresentatie. Klein en vernieuwend wordt zo niet ondergesneeuwd door groot en gevestigd. Bedrijfstakken, startersstands en aanvullend entertainment, zoals een hoogwaardig cateringplein, zijn duidelijk gegroepeerd."

www.klantinteractiebeurs.nl