Beurzen

Nieuw: Gebruikte Boten Beurs

HISWA Multimedia en BoHil Media introduceren de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.HISWA Multimedia en BoHil Media organiseren aankomend voorjaar de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

Watersportbeurzen

De verkoop van nieuwe en gebruikte boten kan momenteel impulsen gebruiken. Kopers die een aankoop overwegen, nemen langer de tijd om zich te oriënteren en willen graag een eenvoudig overzicht van het aanbod hebben. Op de watersportbeurzen is het aanbod van nieuwe boten op een gestructureerde manier verzameld, maar voor het bezichtigen van een gebruikte boot moet men vaak nog het hele land afreizen. En die gebruikte boten van watersportbedrijven en makelaars willen HISWA Multimedia en BoHil Media bij elkaar brengen.

Voldoende animo

“Verkoop van nieuwe boten staat in direct verband met de verkoop van gebruikte boten. Aangezien wij al vele jaren beurzen organiseren waar nieuwe boten worden verkocht, is het in het belang van onze klanten dat zij ook hun gebruikte boten, veelal verkregen door inruil, kunnen verkopen”, aldus Farouk Nefzi, directeur HISWA Multimedia, organisator van de HISWA te water. “Onderzoek onder onze klanten heeft uitgewezen dat er voldoende animo voor is, op voorwaarde dat het laagdrempelig is en op een centrale plek in het land. Daarmee vervullen wij ook in de behoefte voor de bezoeker, namelijk naast internet een fysieke marktplaats waar een compleet aanbod in gebruikte boten is verzameld. Men wil toch een werkelijke indruk van een boot ervaren.”

Samenwerking

Met de samenwerking van HISWA Multimedia en BoHil Media is ervaring in het organiseren van beurzen en in het aanbod van gebruikte boten gegarandeerd. Daarnaast wordt de mediakracht van BoHil Media optimaal ingezet om de combinatie van beurs, internet en print zijn uitwerking te laten doen.

Gratis entree

Er zullen geen andere watersportactiviteiten plaatsvinden en geen dure aankleding. Op deze wijze is gratis entree gewaarborgd. “Door onze uitgebreide ervaring met het gratis toegankelijk maken van gebruikte boten op het internet zien wij dit evenement als een verlengstuk van onze activiteiten. Een oriëntatie op internet, in ons magazine en op deze beurs zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar boot naar keuze kan vinden”, zegt Caspar Peters, directeur BoHil Media. Voor meer informatie www.botenbeurs.nl.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief