Na de beurs | Expovisie

Na de beurs

Wie denkt dat het werk erop zit als de beursdagen voorbij zijn, heeft het goed mis. Dan begint het échte werk pas. Veel komt aan op de eerste dagen na het beursbezoek, dan ligt u nog vers in het geheugen bij de klant.

Wie denkt dat het werk erop zit als de beursdagen voorbij zijn, heeft het goed mis. Dan begint het ├ęchte werk pas. Veel komt aan op de eerste dagen na het beursbezoek, dan ligt u nog vers in het geheugen bij de klant.

Kom afspraken na
Kom de afspraken na die u tijdens de beurs heeft gemaakt. Stuur informatiemateriaal toe, maak afspraken, stuur offertes etc.

Stuur bedankbrieven
Stuur een korte bedankbrief aan alle bezoekers. Ook hier geldt: hoe sneller, hoe beter. Lukt het u de dag na het beursbezoek een brief op het bureau van de bezoeker te hebben, dan zult u hem zeker verrassen.

Stop de contacten in een databse
Maak een database van alle beursbezoekers. Houd hen via mailings op de hoogte van nieuws over uw bedrijf en/of uw product.

Evalueer de beurs
Evalueer uw beursdeelname met alle interne betrokkenen. Maak een lijstje met verbeterpunten die u een volgende keer kunt gebruiken. 

(bron: zibb.nl)