N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn | Expovisie

N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn

Hoewel online bezoekersregistratie bij beurzen en evenementen veel voordelen kent, speelt bij nieuwe bezoekers toch nog weleens een gevoel van irratie. Het invoeren van de persoonlijke gegevens kost nou eenmaal wat tijd. N200 brengt daar verandering in. Met N200 is snelle bezoekersregistratie via het persoonlijke LinkedIn-profiel mogelijk.
Met de nieuwe applicatie van N200 kunnen bezoekers met ‘één druk op de knop’ de gegevens uit hun LinkedIn-profiel in het registratieformulier invoeren. Het voordeel voor organisatoren is dat ze naast de gebruikelijke gegevens, zoals naam, bedrijf, functie en geboortedatum, ook de beschikking kunnen krijgen over de extra info uit het LinkedIn-profiel, mits deze aanwezig is: website, twitteraccount, profielfoto en wellicht in de toekomst ook interesses, opleidingen, recommendations, honor’s, associations, etc.

Om beurs of event te kunnen bezoeken, hoeven geïnteresseerden zich niet meer aan een tijdrovende invulklus te wagen. Als ze via de LinkedIn-link op de welkomstpagina in het N200-registratiesysteem klikken, wordt het registratieformulier automatisch gepre-filled met de aanwezige informatie uit hun profiel. N200 is gespecialiseerd in bezoekersregistratie, online kaartverkoop en databasemarketing voor organisatoren en exposanten van beurzen, evenementen en congressen.

Testen hoe registratie via LinkedIn werkt? Ga naar http://www.n200.eu/linkedin