N200 en SO Visit fuseren | Expovisie

N200 en SO Visit fuseren

N200 en het Britse SO Visit, de registratiedivisie van de SO Group, zijn gefuseerd. De nieuwe organisatie draagt de naam ‘N200, a member of SO Group’. "Deze fusie verstevigt onze positie als Europees marktleider in event registratie en data intelligence”, aldus Bart Van Bijnen, CEO van N200.Het resultaat van de fusie is dat het bedrijf in één keer in omvang is verdubbeld. “Daardoor kunnen we nog innovatiever te werk gaan en onze klanten nog meer functionaliteiten en support bieden", aldus Van Bijnen. "Met deze waaier aan tools kunnen onze klanten hun promotiecampagnes optimaliseren, eenvoudig en effectief gebruik maken van social media en zelfs hun exposanten aanmoedigen om ‘viral' te gaan. Daarnaast is alle data gemakkelijk te managen en kunnen marketing effecten eenvoudig gemeten worden, zowel in de aanloop naar als tijdens en na het evenement. Kortom, we zorgen er voor dat ze meer deelnemers genereren – en natuurlijk behouden.”

Van Bijnen: "De combinatie van SO Visits sales lead management platform voor exposanten (Visit Connect) en het dashboard voor organisatoren (Visit Intelligence) zorgt er voor dat onze gebruikers hun exposanten nog productiever kunnen laten zijn. Het dashboard biedt live inzicht in de productiviteit op de beursvloer. Doordat we hiermee zorgen voor meer ROI voor de exposanten zullen onze klanten een hogere klanttevredenheid en terugkerende business ervaren." Directeur van de SO Group, Nick Caplan, is ook blij met de fusie: “We verwelkomen N200 hartelijk bij de SO Group. We zijn constant op zoek naar nog betere oplossingen voor onze klanten. Met deze fusie kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen – en dat wereldwijd."