Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air | Expovisie

Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air

Michel Burgerhof (39) is per 1 maart aangetreden als CEO van de Publi-Air Holding. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader Harry Burgerhof die afgelopen februari overleed. Burgerhof senior richtte Publi-Air in 1972 op en bouwde het bedrijf in veertig jaar uit tot een gerenommeerde en internationale onderneming en specialist op het gebied van opblaasbare reclame.De focus zal blijven liggen op het maken van kwalitatieve opblaasbare custom madeproducten, met daarnaast wordt het assortiment vernieuwd en uitgebreid. De ambitie voor verdere internationale groei en productinnovatie wordt met de komst van Burgerhof junior in een versneld tempo gerealiseerd. Michel Burgerhof: “Uiteraard doen we datmet behoud van dekwaliteit, service en snelheid die onze klanten gewend zijn. Doel is om Publi-Air nog steviger te vestigen als dé specialist op het gebied van opblaasbare en kunststof 3D producten zoals premiums, giants en polyesterproducten. Daarnaast zal ik Publi-Air versneld uitrollen in meerdere landen. Ons nieuwe kantoor in Duitsland gaat al deze maand van start.”

Michel Burgerhof is sinds 1996 ondernemer.Hij heeft enkele succesvolle internationaal opererende bedrijven opgezet,waaronder WebAds Europe, waar hij als adviseur en aandeelhouder bij betrokken blijft. Burgerhof: “Ik heb ervoor gekozen om het bedrijf van mijn vader voort te zetten en verder te laten groeien. Precies zoals hij het gewild zou hebben. Een betere motivatie kan ik niet bedenken, ik ga ervoor. Daarbij is Publi-Air een prachtig bedrijf dat alveertig jaar mooie kwaliteitsproducten levert aan klanten in heel Europa. Ik kijk ernaar uit te gaan samenwerken met het team van betrokken en enthousiaste medewerkers dat al jaren werkzaam is bij Publi-Air.”

Publi-Air is specialist in opblaasbare reclame op maat voor onder andere indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.