Libéma versterkt commercieel team | Expovisie

Libéma versterkt commercieel team

Libemá heeft haar commercieel team versterkt met de komst van Jennie Elzinga als Manager 2XPO, Rosella Passier als Manager Marketing en Communicatie Libéma en Erik Takes alsSales Manager Libéma Beurzen & Evenementen.

Jennie Elzinga

Jennie Elzinga brengt ruim 12 jaar ervaring uit de (internationale) evenementenbranche mee. Ze werkte eerder onder andere voor Messe Frankfurt als Marketing en Salesmanager Nederland en voor het UBM als Head of Accountmanagement. Zij zal zich de komende tijd samen met het team van 2XPO richten op de groei van eigen producties en het ontwikkelen van nieuwe titels.

Rosella Passier

Rosella Passier is sinds december bij Libéma aan boord als Manager Marketing en Communicatie. Ze stuurt het marketing- en communicatieteam van zowel Libéma Attractie- en Vakantieparken als het marketing- en communicatieteam voor Libéma Beurzen en Evenementen aan. Passier heeft jarenlange ervaring en is in diverse marketingfunctieswerkzaam geweest bij onder andere de Efteling en Sanoma. In deze functies heeft ze tevens veel B2B marketing expertise opgedaan.

Erik Takes

Zowel op het gebied van verkoop, conceptontwikkeling als operationele verantwoordelijkheid heeft Erik Takes de afgelopen 17 jaar een brede ervaring opgedaan binnen de branche. Zijn ervaring als gevolg van de werkzaamheden voor ACS Audiovisual Solutions, Amsterdam RAI en meest recent als Exhibition Manager bij Rotterdam Ahoy, vormen dan ook een gedegen achtergrond voor Libéma.