Laarhoven design Rotterdam gaat verder als Pitchkoff | Expovisie

Laarhoven design Rotterdam gaat verder als Pitchkoff

Het team achter Laarhoven Rotterdam gaat verder als Pitchkoff. Het nieuwe bedrijf staat voor stands, interieurs en displays die spannend zijn, nét even anders, kwalitatief, professioneel, stijlvol en met plezier ontworpen en gemaakt.

 Patrick Geurts die als franchisenemer de Laarhoven-vestiging Rotterdam vertegenwoordigde, zegt dat een verschil in inzicht in de te voeren strategie heeft geleid tot deze stap. Met hetzelfde team en op hetzelfde adres slaat hij nu zijn eigen weg in.

De naam Pitchkoff is een combinatie van ‘pitchen’ en Pincoffs. Het eerste hoopt het bedrijf veel en succesvol te doen met snelheid en creativiteit, de tweede is de achternaam van de vroegere Rotterdamse havenbaron en Eerste kamerlid Lodewijk Pincoffs,  die onder meer de grondlegger is van ‘Zuid’. Volgens Geurts is die het toonbeeld van dingen anders doel en de Rotterdamse aanpak. Hij erkend dat Pincoffs niet van onbesproken gedrag is, maar na zijn rehabilitatie in 1992 wordt hij op vele plaatsen in Rotterdam geëerd, met onder andere een standbeeld op het Handelsplein.

Pitchkoff zal de formule en het assortiment van Laarhoven niet meer voeren. Daarvoor in de plaats komt een eigen visie, ideeën en aanpak, die in september op de nieuwe website van het bedrijf worden geopenbaard.