Inzendtermijn DFMA-awards verlengd tot 1 oktober | Expovisie

Inzendtermijn DFMA-awards verlengd tot 1 oktober

De uiterste inzenddatum voor de DFMA-awards is 1 oktober. DFMA had de inzendtermijn voor de DFMA-awards met een maand verlengd omdat het ontwikkelen van de nieuwe inzendvoorschriften meer tijd heeft gekost dan was voorzien.
Tot 1 oktober kunnen alle fieldmarketingbureaus in Nederland hun beste, mooiste of spraakmakendste case inzenden voor een van de drie DFMA-awards in de categorieën Creativiteit, Effectiviteit en Innovativiteit. Het nieuwe standaardformat voor inzending is ontworpen om oneerlijke concurrentie tegen te gaan. Alle bureaus moeten zich nu op dezelfde manier presenteren. De vragen zijn bovendien meer toegespitst op de inzending zelf en op kenmerkende elementen van de drie prijscategorieën. Daardoor zal inzending van cases naar verwachting minder tijdrovend zijn voor de bureaus.

Elk bureau kan maximaal drie cases inzenden, één voor elk van de drie verschillende prijscategorieën Creativiteit, Effectiviteit, Innovativiteit. Het is ook mogelijk om één case in te zenden voor alle drie de categorieën. De nieuwe voorgeschreven inzendingpresentatie in PowerPointformat is te downloaden via de website van DFMA. Na sluiting van de inzendtermijn maken de vier juryleden – Wil de Koning, Rob Beemster, Edwin Blom en Robert Essenstam – een eigen shortlist. Op 13 oktober 2010 worden de namen van de genomineerde bureaus bekend gemaakt. De feestelijke uitreiking van de DFMA-awards 2010 zal plaatsvinden op 15 november.