Interviews | Expovisie

Interviews

“Je moet je invreten in de klant van de klant”

Digital first, predikt Bart Strijker, die dit voorjaar Jaarbeurs verliet en Jelba startte. Ook beursorganisatoren kunnen hier volgens hem niet om heen. “Je kunt niet meer...

“We moeten dringend werk maken van de promotie van ons medium”

Frédéric François is de nieuwe voorzitter van Febelux.com. Zijn ervaring als persattaché zal goed van pas komen in zijn streven om het medium beurzen beter...

“Ik gebruik het woord beurs steeds minder”

Geen beursorganisator cum beursexploitant ging de afgelopen jaren meer over de tongen dan Artexis en easyFairs. Dirk Van Roy, Head Benelux van het nieuw gevormde...

“Wij willen hetzelfde bereiken als een Wereldtentoonstelling”

Met een budget van bijna een half miljard euro op zak kan Renaud Hamaide de komende tien jaar Paris Expo Porte de Versailles klaarstomen voor...

“Ik wil geen minister van beurzen worden”

Jaarbeurs is weer één bedrijf met één duidelijke doelstelling. Directievoorzitter Henk Broeders vertelt wat klanten van het beurzenbedrijf mogen verwachten. “De gedachte dat Jaarbeurs geen onderneming...