Interviews | Expovisie

Interviews

‘Keuzes maken merken alleen maar sterker’

Innovatief en duurzaam. Dat is waar het merk RAI Amsterdam voor moet staan, betoogt Directeur marketing & Digital Eline Deijs. Met als core-business het creëren...

‘Je moest van een spijker een touwtje kunnen maken’

Van het pionierswerk in de seventies, via de praalzucht van de tachtiger jaren en de professionalisering van de jaren negentig tot aan de geïntegreerde aanpak...

“We willen van het gebied een leuke plek maken”

“Uitbreiden? Een klein beetje, met eerst een nieuwe hal in 2019. Maar voor de rest: vol inzetten op de plek waar we nu zijn en...

“Hoog tijd voor meer ketendenken”

De eindresultaten van het door CLC-Vecta geïnitieerde onderzoek voldoen niet helemaal aan de verwachtingen van de opdrachtgever. Toch brengt het twee belangrijke pijnpunten binnen de...

“Beurzen moeten communities dienen, bedienen en verdienen”

“Je kan geen goeie beurs neerzetten als je niet ook goed luistert naar wat bezoekers willen.” Aan het woord is Dirk Oosterlinck, gewezen Marketeer van...

“Dat geregel en geploeter tijdens de opbouw vind ik geweldig”

Waar het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering afhaakte, daar ging Caroline Cramer door. In februari verzorgde ze voor het eerst voor eigen rekening en risico de...

“Wij proberen vooral de belangen van onze gebruikers te vrijwaren”

Brussels Expo investeert 25 miljoen in haar infrastructuur. Daarnaast zijn en volgen er grote bouwprojecten in de directe omgeving van de beurslocatie. Een boeiend perspectief...

‘Ik ben hier niet gekomen om krimp te managen’

Zijn voorganger veegde met een fikse reorganisatie het pad schoon, maar daarmee is het werk allerminst af. Het is nu aan Albert Arp om Jaarbeurs...

“Het verhaal is rond”

Meer dan 36 jaar oogstte Hans de Wit met zijn standontwerpen bewondering in binnen- en buitenland. Op 16 juni 2016 droeg hij het stokje over...