International Paint en Eurol sponsoren nieuw demoplein Hiswa | Expovisie

International Paint en Eurol sponsoren nieuw demoplein Hiswa

International Paint en Eurol hebben met Amsterdam RAI een sponsorovereenkomst gesloten voor het nieuwe Demoplein op de Hiswa Amsterdam Boat Show. De watersportbeurs van de wordt gehouden van 6 tot en met 10 maart 2013 in de RAI.

Het Demoplein is tijdens HISWA 2013 de plek waar booteigenaren zich kunnen informeren over het onderhoud van hun boot. Hiermee bouwt de Hiswa het workshop- en demonstratieprogramma uit, dat de afgelopen jaren op het Onderhoudsplein werd verzorgd. De sponsoring door Eurol en International Paint maken het mogelijk het nieuwe plein uitgebreider, professioneler en groter op te zetten. De hele dag door komen onderwerpen als timmeren, bouwen, schuren, lakken en stofferen op interactieve wijze aan bod.

Eurol presenteert zich voor het eerst op de maritieme markt met de nieuwe productlijn ‘Eurol Nautic Line’. Taco Sprenger van Eurol: “Het Demoplein op Hiswa 2013 biedt ons de ideale gelegenheid om onze nieuwe productlijn inhoudelijke sterk te introduceren”.

International Paint is als sponsor van het Onderhoudsplein al een aantal edities verbonden aan de HISWA. Dennis Tuijnman van International Paint: “In de samenwerking met de Hiswa Amsterdam Boat Show komen de visie van de beursorganisatie en onze wensen als exposant samen. De uitkomst is een aantrekkelijk aanbod en programma voor het publiek. Hiermee dragen we bij aan de totaalbeleving die bezoekers verwachten op deze beurs. We zijn zeer te spreken over de wijze waarop de Hiswa-organisatie hierop inspeelt en het evenement elk jaar weer interessanter weet te maken voor zowel publiek als exposanten door de inbreng van de diverse paviljoens en pleinen, het Zeiltheater en vele activiteiten voor de jeugd.”