Beurzen

Hyundai's Design your own World

Hyundai Design your own World op CES 2019

De toeschouwers worden aangetrokken tot de futuristische stad die zich voor hen ontvouwt. De beursbezoekers die in één van de bolvormige glazen cocons plaatsnemen raken ondergedompeld in de toekomstvisie van Hyundai, even weg van de hectiek op de beursvloer.

De beursstand ‘Design your own world’ is de absolute publiekstrekker op CES 2019 in Las Vegas en blinkt ook op communicatief vlak uit. Op de technologiebeurs presenteert Hyundai haar visie op autonoom rijden.

Hyundai Design your own World op CES 2019
Een verlicht driehoekig gewelf met druppelvormige uitsparing lokt de nieuwsgierige beursbezoeker naar binnen. | © Michael Jungblut

 

Ruimteschip

Aan de buitenzijde lijkt de van patrijspoorten voorziene zilveren kolos op een ruimteschip. Een verlicht driehoekig gewelf met druppelvormige uitsparing lokt de nieuwsgierige beursbezoeker naar binnen.

Gezeten op bolvorming krukken kan men het heelal, dat zich ontvouwd op een enorm projectiescherm van 360 graden, op zich in laten werken. Het standpersoneel nodigt bezoekers uit om plaats te nemen in een van de zes glazen pods, ingericht als cockpit van een futuristisch voertuig.

Hyundai Design your own World op CES 2019
Begeleid door de Artificieel Intelligente Maia kan men kiezen uit één van de vier scenario’s die door autonoom reizen mogelijk worden gemaakt. | © Michael Jungblut

 

Vier scenario’s

De cocons passen hun uitrusting aan de wensen van de passagiers aan en nemen hen op reis door een hightech stad. Begeleid door de Artificieel Intelligente Maia kan men kiezen uit één van de vier scenario’s die door autonoom reizen mogelijk worden gemaakt. Ze kunnen tijdens het rijden sporten, een opleiding volgen, werken of winkelen met een drone.

In de sportmodus nemen bezoekers bijvoorbeeld deel aan een roeiwedstrijd. Uitschuifbare handgrepen dienen als roeiriemen; projecties op de voorruit tonen de voortgang van de race.

Hyundai Design your own World op CES 2019
De bezoekers zullen zich Hyundai herinneren als innovatieve autofabrikant, zonder dat er een auto te zien was op de stand. | © Michael Jungblut

 

Actief betrokken

De bezoekers worden op deze manier actief betrokken bij het thema autonoom rijden en beleven de rij-ervaring van de toekomst. Zij zullen zich Hyundai herinneren als innovatieve autofabrikant, zonder dat er een auto te zien was op de stand.

De stand van Hyundai op CES 2019 is ontworpen door Atelier Brückner met visuele media van Congaz. De standbouw is verzorgd door The Taylor Group en MKT.

 

 

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief