"Never waste a good crisis" | Expovisie
LT agendapraatje

“Never waste a good crisis”

Hoe ziet jouw agenda eruit? #AGENDAPRAATJE

“Ik ben met mijn team momenteel volop bezig met de voorbereidingen voor Die Lieferantentage. Het is de Duitse versie van ‘De Leveranciersdagen‘, een vakbeurs voor de promotionele productenbranche die we al ruim 9 jaar in Nederland met succes organiseren.

Het idee voor het organiseren van ‘’Die Lieferantentage” kwam tijdens de Corona pandemie. Churchill zei ooit ‘’never waste a good crisis’’, als er een crisis is zijn er ook altijd mogelijkheden.

Dit wordt de 1e Duitse beurs binnen de promotionele productenbranche sinds de corona pandemie van start ging en alles stil had gelegd. Nu wij weer stapvoets van start mogen gaan durf ik met mijn beurs tegen de cyclus in te gaan. We hebben zelfs een Duitse accountmanager hiervoor aangenomen. Dat is volgens mij wel noodzakelijk om als Nederlandse beursorganisator in Duitsland te kunnen slagen.

De beurs gaat plaatsvinden op 24 en 25 augustus 2021 in Messe Giessen (Gieβen). Gedurende deze twee dagen is mijn verwachting dat zo’n 150 suppliers en fabrikanten uit verschillende landen hun nieuwste aanbod presenteren aan distributeurs (we verwachten 1500 bezoekers). En de distributeurs leveren deze promotionele producten en diensten weer aan de eindgebruiker.

Er komen elke week weer nieuwe exposanten bij, dus dat gaat goed. Uitdagingen zijn er natuurlijk ook. Zo hebben we nu drie beurzen in voorbereiding die kort achter elkaar plaatsvinden. Een week na Die Lieferantentage vindt de negende editie van De Leveranciersdagen plaats in Expo Houten en een week daarna PromZ.live, onze eindklantenbeurs in de Amsterdamse Kromhouthal.

Het blijft spannend of het allemaal gaat lukken en of we de juiste timing hebben gekozen.” – John Michael Swaab (CEO)