HISWA verlaagt tarieven voor exposanten | Expovisie

HISWA verlaagt tarieven voor exposanten

Exposanten voor de HISWA te water krijgen een korting van vijftien procent op de tarieven voor standruimte en ligplaatsen. Deze korting komt bovenop de vroegboekkorting en de korting voor leden van de HISWA Vereniging. Daarnaast geldt een extra volumekorting, afhankelijk van het totaal aantal deelnemende boten. Op dit moment zijn al tweehonderd boten ingeschreven. De verwachting is dat dit aantal door de tariefsverlaging snel zal oplopen. De HISWA te water vindt plaats van 4 tot en met 9 september 2012De korting is een antwoord van organisator HISWA Multimedia op de economische crisis, die ook sommige jachtbouwers en importeurs parten speelt. “Juist in deze tijd is het belangrijk een kwalitatief sterke bootshow neer te zetten om de watersportbranche een impuls te geven. De vooruitzichten voor de HISWA te water zijn met nu al honderdvijftig ingeschreven exposanten en tweehonderd boten positief te noemen, maar we willen een zo compleet mogelijk aanbod realiseren. Op onze nieuwe locatie, de NDSM-werf in Amsterdam, hebben we daar ook de mogelijkheid toe. We kunnen deze korting geven door de te verwachten uitbreiding van het aantal deelnemers en willen dat alle exposanten daarvan profiteren,” aldus Farouk Nefzi, directeur van HISWA Multimedia.

Om jachtbouwers en importeurs te stimuleren om met zoveel mogelijk boten deel te nemen aan de HISWA te water, is tevens de volumekorting geïntroduceerd. Als het totaal aantal gepresenteerde boten in het water uiteindelijk meer dan 450 bedraagt, ontvangen exposanten na afloop van de bootshow een extra korting van tien procent op het bedrag dat zij betaald hebben voor standruimte of ligplaatsen. Bij meer dan vijfhonderd boten bedraagt de korting zelfs vijftien procent.

“Met de verhuizing naar de nieuwe locatie op de NDSM-werf in Amsterdam, hebben wij exposanten dit jaar veel te bieden. Daar bovenop hebben we de prijs van uitnodigingskaarten ook nog eens sterk verlaagd. Hierdoor wordt het voor exposanten een stuk voordeliger hun relaties en potentiële klanten uit te nodigen. Ook hebben we gratis parkeren voor exposanten geïntroduceerd. We zijn ons zeer bewust van de lastige tijden waar onze exposanten mee te maken hebben en doen ons uiterste best om passende oplossingen te vinden voor onze exposanten om de deelnamekosten te drukken en de bootshow voor bezoekers extra aantrekkelijk te maken.”

(Foto genomen door Alba Fotografie)