Hiswa verjongt door uitbreiding Funsport | Expovisie

Hiswa verjongt door uitbreiding Funsport

De Hiswa Amsterdam Boat Show gaat zich meer richten op een jongere doelgroep (25 to 40 jaar) in de watersportbranche. Om die reden vergroot de watersportbeurs dit jaar het segment Funsport. Dit is ook van belang omdat de watersportsector vergrijst, stelt de organisatie. Meer dan de helft van de Nederlandse bootbezitters is 50-plus, blijkt uit recent onderzoek vanuit de beurs.

 Tijdens de Hiswa vinden bezoekers alle benodigdheden voor funsporten als kiten, windsurfen, wakeboarden en stand up paddling (SUP). Dit jaar zijn in het segment Funsport meer merken dan ooit aanwezig: Fanatic, Mistral SUP, F-One, Naish, Starboard, North Kiteboarding, Mystic, Best, O’Neill en Red Paddle Co. Nieuw dit jaar is de Funsport Shop waar deze en andere merken spullen aanbieden tegen een scherpe prijs.

Hiswa 2015 wordt van 11 tot en met 15 maart 2015 gehouden in Amsterdam RAI.