HICon 2019: Persoonlijke gesprekken met 220.000 consumenten | Expovisie
HICon 2019 campagnebeeld

HICon 2019: Persoonlijke gesprekken met 220.000 consumenten

Tijdens HICon 2019 kunnen marketingprofessionals persoonlijke gesprekken voeren met zo’n 220.000 consumenten en kan er in speeddates sessies flink worden genetwerkt met andere collega-marketeers. De derde editie van dit aan de Huishoudbeurs gelieerde interactieve marketingevent vindt plaats op donderdag 21 februari.

TrueTalk

Ervaren moderators van onderzoeksbureau TrueTalk begeleiden de gesprekken met de bezoekers van de Huishoudbeurs. Vanaf de beursvloer krijgen de deelnemende marketeers een goudeerlijk antwoord op de producten en ideeën die zij vertegenwoordigen.

De deelnemers kunnen daarnaast speeddaten met geselecteerde vakgenoten, waarbij het kan gaan om specifieke expertise of bijvoorbeeld kansen voor joint promotions of productontwikkeling. Het door RAI Amsterdam georganiseerde HICon faciliteert de speeddates en biedt professionele begeleiding van TrueTalk, dat deelnemers helpt om het maximale uit de gesprekken te halen.

Generatiethema

Het thema van deze editie van HICon is Generaties. Zijn generaties zo verschillend als we denken en waar zitten die verschillen dan in? Hoe ga je daar als marketeer mee om? Deelnemers bevragen consumenten over het generatiethema en sparren met vakgenoten over ervaringen.
Kickbokser Rico Verhoeven zorgt voor energieke inspiratie als hij vertelt over zijn drive, de sportieve en commerciële aspecten van zijn sport en de generatieverschillen die hij ervaart.

Logische aanvulling

HICon startte twee jaar geleden als een logische aanvulling op de Huishoudbeurs. De grootste consumentenbeurs van Nederland biedt de ideale proeftuin voor merken. HICon-deelnemers hoeven geen exposant te zijn, maar krijgen wel de mogelijkheid om heel gericht gesprekken met deze beursbezoekers te voeren.

Deelname

HICon 2019 vindt plaats op donderdag 21 februari van 9.30 – 12.30 uur, tijdens de Huishoudbeurs in RAI Amsterdam. Een lunch is inbegrepen. Deelnemers kunnen met hetzelfde ticket de Huishoudbeurs bezoeken, die voor marketeers een schat aan inspiratie biedt.